Sundsvall Raceway och final i TD cupen.

Ja som vanligt på banan som gud glömde fanns ingen täckning för vårat internet o jag hade varit jätteduktig o skrivit ner lite grejer från helgen i mobilen men eh ja de hände en grej o allt raderades tyvärr. Kommer lägga upp lite tider m.m o bilder så fort jag fått ordning på allt efter helgen.

En riktigt bra grej e iaf att Johan o teamet för tredje året i rad plocakde hem tredje platsen i cupen.
Vann gjorde Team Akama Racing. STORT GRATTIS TILL ER!

Lite tider o hastigheter under helgens lopp följer nedan.. i övrigt va de som vanligt en massa meck o dessutom slipade Richard kopplingskivorna. God mat, dricka o trevligt sällskap.

Fredag Kval 1. 6,74 och 336kmh
Lördag Kval 2. 6,56 och 345kmh

Söndag elimineringar

Första mot Per Svedberg. Johan vann med tiden 6,53 och slutfart 347kmh.
Andra mot Per Granqvist. Även denna gång stod Johan som segrare på tiden 6,58 o hade 344kmh i mål.
Tredje mot Rimbert Wahlström. Här tog det stopp då Johan körde på 2 hjul o skrämde upp oss rejält.. sladda runt lite men självklart fick han kontroll över bilen. Tiden blev 11,30 efter denna vådliga resa o 124kmh i mål.. kan ju bero på att han slog av då kanske ;).

Nåja jag måste nog säga tt jag tycker att Johan o teamet gjort en strålande insats även detta år i TD cupen. Stolt o glad säger jag då HEJ DÅ o tack för denna säsong.

KRAM KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0