Fredag o Kval

9/7-10

Gomorron på er. Nu e vi på plats som sagt o de e bara att börja mecka ännu mer då. Ja jag vet inte riktigt alltid vad dom skruvar med men de finns alltid nått att göra. Frullen avklarad o kaffetermosen e full.

Ja halv ett skulle TD köra första repan som Johan dock valde bort o ja de va väl tur de för vad händer när dom första TD bilarna rullar ner till plattan... jopp REGN! 

Runt 1 åt vi tunnbrödsrulle (självklart hemmagjorda) o nu väntar vi på vår körning.

Vid kvart i 3 tyckte jag att de skulle diskas men eftersom de regnar lånade jag Richards regnrock o vad händer DE SLUTAR REGNA! Jippi.... TA FAN INTE AV DIG DEN DÄR NU vrålar Stefan från Lenns team haha. Jaja jag hade på mig ända tills nu när jag gick in för att skriva detta. Hoppas de inte börjar regna igen bara.

Halv 5, varmkört o klart för race. Repan gick bra men efter tvåhundringen släpper de för Johan som då slår av MEN han körde 4.005 o 303 kmh på 200. APPLÅDER O VISSLINGAR!

Hände en grej för Lenn.. en stake ut o trasade sönder en hel del. DEEP DEPRESSION! Färdigkört sa alla men skam den som ger sig tyckte Lenns kusin Göran o går till Svedberg o köper hans reservmotor. Ja vi vet de e helt galet.. vilken underbar människa han är Göran! Lenn o hans team tokmeckar nu för att få ihop det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0